AKTIVITI AKU

Monday, February 20, 2012

product yang aku makan

skang ni aku dah tak ambil pil-pil tuk menguruskan badan sbb dah takut dah effect yang akan berlaku dalam diri aku..dan buah pinggang aku..(ni pun terpanggil dan tersedar sbb budak yang jaga anak2 aku tu muda lagi tapi kedua-dua buah pinggang dia dh out sampai kena dialisis sbb terlampau banyak makan pil pain killer)..giler kau seram aku..sbb benda ni berlaku depan mata kita so kita leh nampak..

dan lagi satu aku rasa Arwah kakak aku pun dulu terlalu obses dengan pil-pil menguruskan badan sehingga kan badan dia penuh acid dan menyebabkan berlaku nye kanser..ini cuma teori aku ajer laa sbb setau aku kanser tu berlaku disebabkan badan kita mengaktifkan asid yang lebih tinggi..penyakit Leukemia semacam arwah kakak aku tak pernah wujud dalam keturunan kitaorg..dan ini bermakna kesemua punca ni berlaku dari segi pemakanan DAN KETENTUAN ILAHI..

kita tahu penyakit itu datang dari Allah tapi kita bole menhindarkan nya dengan menjaga kesihatan..Allah jugak telah menyuruh kita menjaga kesihatan dan kebersihan diri soo marilah sesama menjaga kesihatan kita demi masa depan (anak2 nak membesar, cucu, cicit) sekurang-kurangnya mereka ni dah besar dan pandai berdikari dan berdoa..soo bole laa hidup tenang dalam kubur nanti sbb anak2 kita akan mendoakan kita kelak..Insyallah

soo skang aku amik minuman bukan herbalife tapi new product..
Unicity - Bios Life slims ..harga emmm bole tahan but murah skit dari herbalife..jom tengok

DETOX 30 days
sebelum start slims tu diaorg syorkan suruh mendetox usus dan perut dulu selama 30 hari..soo selama 30 hari tu setiap pagi bangun2 ajer korang dah kena makan
1. Paraway plus ( 3 biji utk berapa hari alaa aku lupa, kemudian hari berikutnye 5 biji sehari setiap pagi)
2. kemudian selepas selang 10 min..minum liFiber plak..benda ni serbuk kena bancuh dalam botol shake dia..1 scop setiap hari setiap pagi jugak
3. Nature tea ni pulak..kena rendam dalam cawan..minum pada setiap malam sebelum tidur..


Bios Slim
ok minuman ni di ambil selepas 6 hari detox..bole laa start minum
1. 1 scahet + 250ml air sejuk...digocang dan diminum terus..15 minit sebelum makan
so 2 kali sehari tapi kalau nak cepat kurus (dan banyak duit bole laa amik 3 kali sehari) hehehhe
dia paling senang cuma bawak botol shake dia dan sachet ajer kemana2..nak bancuh just tuang air mineral ker apa sudah..kalau mcm product lain susah banyak benda korang nak bwk kan kan kan


so far ada laa nampak perubahan dalan masa sebulan aku amik ni..nampak laa perut aku makin menipis skit..tapi disebabkan aku masih makan nasik soo effek dia lambat laa skit yaa..nanti kan kemunculan aku (yang harap2 menjadi laa) yang terbaru hehehehheehhehe

wasalam sampai jumpa lagi

No comments: