AKTIVITI AKU

Wednesday, February 22, 2012

new cut by Erdina

iyaaa..erdina buat stylist more elegan, young and sexy...hahaha itu yang director cut tu ckp a.k.a aku ler tu..

kisahnye camgini..semalam aku balik rumah mcm biasa sampai ajer depan pintu depa berdua ni dok kejar..aku pun tgk muka sensorang si abang OK ensem..tapi si adik ni aku terperanjat Ya Allah dik apa dah jadik dgn ko ni..dgn rambut basah mengerbang ala2 sarang tebuan hafiz Af ajer..dengan muka ala2 berminyak sakan..ko ni lari kemana dik oiiiiiii

so malam tu time aku mandi kan diaorg ni apa lagi..time tengah syampoo kepala dina ni aku pun sauk rambut dia zaaassss gunting..minah ni terkejut..pastu mula laa melarikan diri..aku pun dpt potong..dapat tangkap lagi potong lg..last2 senget benget dah jadik mcm minah senget dah ko ni gaya ni..tapi nasib aku sangat baik...

sbb rambut si adik dina ni lain dari yang lain..ada ker dia sorang ajer rambut kerinting??? mana datang baka tu dik oiii..soo disebabkan dia nye rambut kerinting tak nampak laa senget benget tu...kalau rambut lurus confirmed aku dah kena tiauuu sana sini...

kesudahan nye tunggu laa kemunculan dik dina dengan gaya ala wanita perancis, young intelligence and sexy dari ejad saloon...hahahahhahaha curlasss kauuuu

No comments: