AKTIVITI AKU

Monday, February 20, 2012

my little Brownies..

yes my little brownies request by Acu..saturday yang hangat lepas balik dari interview ajer aku rehat sekejap dan kemudian memulakan modus operandi ku..
brownies yg comel..disebabkan acu ni rajin dia tak mau bakar brownies tu dlm loyang.dia nak cedok sikit masuk dalam cup supaya senang nak dingap katanye..ish ihs ishhhhh ko ni inngat tak apa dik bean ckp setiap hari "acu, jangan makan banyak" hhaaaaaaaaa ingat pesanan anak buah mu itu...

apa dik bean ckp mcm tu..ya korang tak caya ker?? minah ni walaupun dia baru nak masuk 3 tahun tapi petah bercakap tanpa ada pelat..kecuali kalau kita ckp pelat dia pun ikut ckp pelat sekali..

ok back to the brownies ni..aku ikut resepi favorite aku laa joy of baking tu..maklum laa kelas tak payah nak bayar..semua online dan resepi dia tak tipu..aku pernah buat red velvet cupcakes menjadik tauuuuu...


my little brownies.

resepi dia eemmm nanti laa kat rumah atau pun korang bukak laa joy of baking yaa..selamat mencuba

No comments: