AKTIVITI AKU

Tuesday, February 28, 2012

favorite cake at Sun Moulin - cheese steam cake

aku kerja di KLCC bangunan 2 yang tinggi mencakar langit terkenal diseluruh dunia..soo kalau dah bekerja di tempat yang terkenal ni status pekerja kena laa menjadik hebat jugak..tapi pada aku..semua sama ajer cuma aku tak leh nak nafikan company2 yang berada di bangunan pencakar langit ini kalau memberi gaji bukan calang2 ehhh..sbb aku pun hampir2 nak menerima penyakit attack malaria tapioka masa dapat offer kat sini..

GILER..aku ternganga..terbiol kejap tengok offer tu..yang ada rasa aku tak sepatutnye dapat tapi Alhamdulillah rezeki nama nye...so selepas masuk kerja kat sini baru la aku tau perghh kalau gaji RM3000 confirmed aku puasa sebulan boleh jadik nye..makanan kat tempat diaorg ni paling murah RM7++ tu palig murah laa..tapi selalunya aku nye budget makan memang tak lari dari RM10++..

ok lantak laa KLCC ni tapi yang pasti ada satu kedai bakery yang aku minat giler iaitu sun Moulin..aku suka beli kek cheese steam cake dia perghhhhh..aku rasa aku dah ceta kot pasal kek ni...tah la tapi disebabkan rasa dia tak pernah hilang dalam ingatan aku tu yg dok menyeru-nyeru kek ni...sampai laa badan aku ni bagai diseru-seru lemak nye...uwaaaaaa

nanti aku masuk kan gambar dia ehh harga cheese steam cake ni 1 = RM3.30

No comments: