AKTIVITI AKU

Friday, February 10, 2012

Percutian No 3 ke Port Dickson - 4-5 FEB 2012

yang ke 3..4 feb 2012 - 5 feb 2012...ni pun sama cuti panjang sbb ada Maulidur rasul dan Thaipusam..kali ni trip adalah permintaan Hannah Qhalilah pulak...kita org on ajer...tapi cuma en zam laa agak terpeleot( korang paham ker bahasa ni, maksudnye nanti aku carik) skit sbb dia sepatutnya dan ker Cherating tapi dia kata aku tak nak..aku ok ajer tapi trip tu 3d 2m aku ckp kita g 2d 1n sbb isnin tu ada birthday party aliff pulak kat kfc kan..ni yang menjadikan aku serba salah...mana nak bapak mana nak suami..tapi nasib last2 en zam follow bapak (perghhh lega)...

hotel yang sama cuma harga berbeza skit RM280 sebilik kali ni trip ramai sbb TWINS pun join sama yeayyyyyy...soo jommm

zamir panjat bilik twins...

abang aliff peace yoooo or 2 kali  saya ke sini

main bola

gol keaper dia nana

bola kat atas tapi...diaorg semua kat mana???

 berebut bola


ni laa nana ..tu petanda dia kat PD..org lain takde luka dia dah dpt dah..korang ada?????

ok ni masa sebelum balik..possed lg...

habis sudah trip ker pd yang 3..mungkin kah ada lagi??? tugguuu

No comments: