AKTIVITI AKU

Thursday, February 9, 2012

2012 sudah tiba..2011 jadi kenangan

Bismillahirrahmannirrahhimmm...


Assalammualaikum...selamat datang tahun 2012....heheh walaupun dah masuk bulan february baru aku nak ucapkan tapi janji ada kan...

maklum laa bulan january dan february adalah bulan percutian..maklum laa sekali cuti 4 hari..sekali cuti 4 hari tanpa tolak tambah cuti annual leave korang pun kan kan kan..best tak???

soo sempena peninggalannya tahun 2011 itu banyak dah kenangan dan peristiwa yang biasa laa mana leh dilupakan..dan akan menjadi sejarah dalan hidup kita..

arini aku baru teringat akan blog aku ni sbb besty aku yg dah melarikan diri ker JOHOR itu Puan Suria (kau sampai hati meninggalkan aku di KL ya) telah mengsound track kan aku yg blog aku dah berzaman tak hupdate..

soo akan aku cuba sedaya upaya aku menghupdate segala cerita, kisah dongeng, ceritera dan sebagaia nye (lg pun aku sibuk sebelum ni membaca cerita paranormal kat cari forum,..best tu sampai lupa..) hehehhehe

ohhh berkaitan dgn azam..as usual azam aku ialah nak mencari kerja baru yang lebih dekat dengan tempat aku bertapa skang...giler kau setiap hari aku kuar rumah kul 7am tuk sampai ker opis yg masuk kul 9am..redah hutan belantara kereta lg..manusia lagi..giler penat..balik plak dari kul 6pm aku kuar opis sampai umah kul 8pm..(giler kan, so sebelum bertolak balik or nak pergi kerja aku kena paksa diri kencing or po po dulu kang dah masuk dalam hutan belantara itu..alamat padah ler)

soo ini adalah salah satu jugak punca aku sibuk dan takde masa nak menghupdate blog aku ni..maklum laa cari email address pastu send..tah dah berapa ratus resume aku dah keluarkan hehehe mcm ya ajer... azam tu mesti kena teruskan..

kenapa aku nak tukar kerja lagi??????????? sbb nya anak aku dah sekolah, masuk kul 8am dulu kalau aku keja yg dkat dgn umah kul 8.30am aku baru tolak dari rumah kan..so aku nak ler mcm tu setiap pagi siapkan anak aku mandi kan dia, hantar ker sekolah..seronok tau...tak caya cuba try test...

ITU LAA PUNCA DAN SEMANGAT KEAZAMAN AKU YG UTUH UNTUK MENCARIK KERJA BARU....

korang yang membaca ni TOLONG laa doakan tuk aku supaya berjaya mendapat kerja yang dekat dengan rumah aku..supaya aku bole manage masa aku bersama keluarga, anak2, dan kerjaya..tolong yaaa...

sekian sambung zaaaaasssssss


“ROBBI INNII LIMAA ANZALTA ILAYYA MIN KHOIRIN FAQIIR”.
Maksud:

"Wahai Tuhanku, sesungguhnya aku sangat berhajat kepada sebarang rezeki pemberian yang Engkau berikan."(Surah Al-Qashash: Ayat 24)

No comments: