AKTIVITI AKU

Friday, February 10, 2012

Percutian No 2 ke Port Dickson - 21-22 JAN 2012

trip ker 2 pulak 21 Jan 2012 - 22 Jan 2012..mcm biasa tolak sabtu ahad balik tapi kali ni special skit sbb terkena raya Cina soo cuti ada 4 hari sampai selasa...so trip kedua ni diikuti zam, me, dina, zamir, mak ucu, nyi, mama dan aliff..(percutian ni permintaan abang aliff kita)..so terpaksa tunaikan..

so mcm biasa jalan ikut jalan dalam lg takde jem apa lansung...jom saksikan sedikit gambar ajer laa..oh ya hotel sama selesa beach resort harga sebilik masa ni still RM220 jugak..dan yang pasti..diaorg ckp hai ingat lagi tak??? hehehe pasti laa ingat selang bape minggu ajer kan kan..heheh jommm

trip kali ni ada event org arab ..do diaorg letak banner ni..si abang aliff beriaya suh amik gambar..ehem ada nampak mcm kat luar negara tak???

adik dina pun nak jugak...tapi mencelah dari tepi tu..apa2 laa kau minah

YEAYYYY kami dah sampai..ni gambar sbb nak jeles kan si Nana..dia tak join kali ni sbb dia kena balik Kluang umah nenek mon dia kihkihkihkih

ni tempat makan yang sama cowboy tu 

abang dengan pasir dia konon nak wat castle

ni aksi 3 org bermain pasir


oh ya ni laa gambar hotel selesa beach resort ni dari arah pantai yaa..


apa punya style pun tak tau laaaa

ni gambar ketam mama ejad dia yang buat..hehehhe teror tak aku buat..cepat ckp terorkan kalau tak aku cepok korang hahahaha..tapi aku menang dalam pertandingan ni..budak2 memilih ketam aku yeaaa haaaa..

ni sebenarnya tortoise en zam yang punya...memula cantik laa tapi bebudak ni telah berpakat memijak2 tortoise ni dan menjadikan mummy ketam dia berjaya...yeayyy pandai tak aku bodek bebudak ni..hahahahahhahahah

habis part 2....

No comments: