AKTIVITI AKU

Friday, July 30, 2010

Wedding Azizan dan Haryani pada 10 July 2010

sabtu 10 July 2010...aku kerja lepas balik kerja aku ajak laki aku dengan mak bapak aku pi kenduri kawin member aku kat Johor yang mak dia sendiri adalah bekas cikgu aku dan setiap kali wedding kat umah kami..mak dia ni ler orang kuat yang menyambut tetamu..soo time anak dia kawin ni ler aka member aku jugak soo aku kuatkan semangat pi..

nasib kenduri ko kat ampang KL jer ok kalau Johor mau kena fire aku dengan laki aku...kihkihkih.. dan terima kasih jugak kat marshal kami iaitu cik soya kihkihkih kerana berjaya membawa kami ker rumah pengantin ni tanpa sesat pun..tahniah kali ni mu berjaya dengan jalan yang sememang nye tempat dia ni duduk korang tau...



sesampai nye aku di umah wife jijan ni, di sambut oleh mak dia iaitu cikgu khatijah and bapak dia pakcik Ali..terima kasih kerana menunggu kami..hehhee..

to Azizan and Haryani selamat pengantin baru ya..semoga berbahagia keanak cucu.




sesampai jer lepas salam2..aku terus ckp aduh lapo jom serang dulu..soo aku pun terus serang makanan dia..cik soya puasa time ni sebab nak mengejarkan Israj Mikraj dia..tahniah sekali lagi sbb berjaya berpuasa...



tu dia pengantin nye..comel sungguh pandai ko jijan carik yang lawa...


malu ker jijan ...

Gambar kenangan bersama pengantin...

Tahniah sekali lagi untuk Azizan dan Haryani

No comments: