AKTIVITI AKU

Friday, July 30, 2010

kejadian pada 11 July 2010

Yaa pada 11 July 2010 ..
petang tu ada satu kejadian dimana pacifier si Erdina jatuh di atas jalan raya depan umah..dan kemudian kereta sorento lalu telah melanggar pacifier si erdina ni sampai pecah..huhuhuhu..
laki aku masuk bagitau aku kejadian tu terus menyirap darah aku..aku ckp jom carik baru kalau tidak u jaga dia time tido...laki aku pun takut terus pi Subang Parade..disitu jer harapan kami kalau takde malam tu tak tau ler aku...soo bermula laa jouney kami berdua untuk mencarik pacifier Erdina..
sampai jer kat Subang Parade tak bole masuk parking sbb nye celcom tengah buat promotion pasal aritu jugak laa world cup berakhir...soo kami kena parking kat carefour,...
berlari ler ker Mothercare Subang Parade akhir nyeee..
woooowwww big screen kat subang parade ni..
ni ler punca subang parade tu jam dan tak bole parking..bear biru ni ya ...
Akhirnye pacifier Erdina jumpa..memula nak amik kaler pink tapi takut anak aku tak mau sbb sebelum ni dia dh pakai biru..ni dia ada fussy skit tentang sesuatu benda kat dia ni..soo aku tak nak take any risk..amik same color but different picture....

taraaaaa...Erdina bersama pacifier baru dia..landing bersama bantal busyuk dia..benda 2 ni penting bagi dia..dan aku..sbb tiadanye benda ni mau tak mau tido aweks sorang ni....sooo kesudahan nye...

No comments: