AKTIVITI AKU

Saturday, July 31, 2010

lunch hour

yaa..jumaat kami semua boring tak tau nak ker mana lunch hour soo...

aku memberi pendapat yang best iaitu kita ker Empire Subang jomm..aku nak beli roti The Loaf and kek red velvet...


sampai di pintu masuk Whisk..jom usha

cake red Velvet..pada aku bole laa tapi aku lebih suka kek red velvet yang kat the Daily Grind tu kat Bangsar..dia pakai cream cheese yang kat Whisk ni pakai butter cream jer macam kurang skit laaa tapi bole laaa daripada aku nak mendrive ker bangsar tu...dan balik anak aku yang perempuan Erdina punya laa suka makan sampai merah mulut dia..sampai aku pun ckp dah laa tu dik.. mummy pu nak jugak hehehehehhe
ni salah satu penyebab jugak aku ker Whisk..Macaron..memula tak nampak dalam kedai tu so tanya laa mana macaron tu lepas dia tunjuk jer kat aku aku terus haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
tau kenapa..sbb rupanye comel saja...tapi kalau beli 10 biji RM18 tau..aku pun sbb nak try nye pasal.. rasa dia ada macam2 perasa not bad but too expensive laa for me..hahahhaha once a while ok laa kot

No comments: