AKTIVITI AKU

Saturday, July 3, 2010

Kenduri Kawin 26 June 2010 - Jiran umah en Hasim

Salam, pada hari sabtu 26 june tu ada wedding kat selang 3 pintu dari umah...soo meriah nye tak osah nak bagitau sbb khemah nye saja 10 okayyyy...


WOWWWWWWWW 10 biar betui..betuii aku tak tipu..sbb khemah tu sampai umah aku..dan paling best..tang meja buffet dia betui2 depan umah aku..apa lagi plan sudah ada...time nak makan ceduk lauk semua bawak masuk umah aaa mamam...

soo nak dijadikan cerita..laki aku dah awal2 buka pintu gate umah ajak member2 buat port..bersama teh tarik...wahhh gitu selalu malam jer... ini ari siang kaaa

lihat jer laaa pengantin pun siap bertandang lagi...
untung skang kawin meriah sungguh...
Tahniah kepada pengantin dan tahniah jugak kepada abg Shim n kak fadilah sudah dpt menantu...lepas ni tunggu kenduri cucu lak yaaa..
ok dalam keadaan sibuk dengan kenduri ni..ada laa satu cerita yg mengerun kan pada aku dan semua...Aliff mengamuk bergaduh dengan Airil... Ya Allah mengila ko ya apasal??? hanya kerana basikal Airil ko rebutkan selama ni takde laa pulakkan...kami ni memula relaikan sampai mak pun kena cekau dengan Aliff..airil dah berdarah ckit laa kat area btg idung tu..lepas tu aku tengok makin menjadik2 soo aku pun rampas laa basikal tu nak simpan dalam stor..
rupanye si Aliff ni tak puas ati.,.dia terkam airil dari belakang terbaring mamat ni..mak ucu lak ternganga jer...mak pun tarik Aliff nak leraikan sekali aku pun lari ler mengejarkan depa ni...aku dokong jer airil sekali YA ALLAH....darah kat mata airil banyak giler,...aku dah nak nangis dah kalau laa mata airil yg pecah or koyak yg menyebabkan darah keluar banyak tu macam mana...aku dh mengigil dah kalau laa bapak takde time tu...aku dah belasah patah riuk dah aliff tu...
soo aku panggil laki aku semua lari masuk tengok apa sudah terjadik..suruh aku basuh muka dia...aku basuh2 sekali Alhamdulillah bukan mata dia tapi kelopak mata dia yg terkoyak...Aliff2 kenapa ko gurau sampai macam tu sekali???
Muka Airil selepas kejadian itu..nampak tak kaler puteh2 tu..tu semua kulit sudah ilang daaaa....abis sampai gamat healin pun aku suh Airil minum
ni keesokan arinye dah baik dah....

ni muka airil selepas bekas2 tu kering..baru nampak kan kat mana luka2 dia...takpe laa airil janji jangan sampai teruk2 sangat ok..next time kalau abg Aliff nak bagi jer laaa..ok

mummy sayang Airil

No comments: