AKTIVITI AKU

Saturday, July 31, 2010

BALIK JB - 23 July - 25 July 2010

yaaa disebabkan pagi jumaat yang di indah aku mendapat call dari Bapak ku..menyuruh balik JB akhir nye aku mengambil keputusan untuk balik JB..laki aku lak time ni dia kata ada kerja soo aku call adik aku tuk join sekali...

malam jumaat tu lepas jer en zam sampai umah..aku terus masukkan beg dalam kereta dia..hhehehehehe...kul 8.30pm gerak menjemput Nana and mama yaya kat sunway... terus bertolak ke JB..kul 1pgi sampai

sesampai jer Erdina buat muka pelik..al maklum laaa dah lama tak balik soo dia agak pelik laaa..abis sekeliling dia pandang and scan...adik nampak apa dik???

ok..ok esok pagi nye..jeng jeng..sarapan kami tu dia....

meja dipenuhi dengan makanan..nak apa jer tempe goreng cicah sambal kicap, pisang goreng, roti telur, karipap dan ubi rebus cicah sambal tumis dan ikan kering...desert buah durian sebesar gajah tu..

ubi rebus bersama sambal tumis dan ikan kering..di selangi air kopi...

buah durian...

1st trial..aku memasak ketam goreng cili api ala-ala fatty crab..aku main campak..campak sekali menjadik laa pulak cuma takde tepung jagung jer kalau tidak dah sempurna masakkan ku maklum laa org yang paling kami takut memberi komen is my father..nasib kali ni dia kata ok sedap dan bertambah-tambah nasik nye pulak...

tengahari nye dah berjanji dengan budak2 semua nak pi main kereta kat Today's dan aku pulak nak mencarik DVD sekali hehehehhe

Ini Aliff menjadik marshal..mencari mangsa...

Airil cuba meloloskan diri nye dari Marsall tadik..vroommmm vrommmmmmm

alamak dia sudah angkat tangan laa siapa yang terkena tu...

Airil slow down dia nye motor..baru nak rempit melawan sayap emas tu dah kena tahan dengan marshall la pulak...

Aliff: ok stop..stop..jangan nak lari..apasal kamu bawak takde helmet? laju sana sini ni..

Airil: alamak kantoi aku..adusssss

akhirnye, nah aku pow motor ko, ko amik motor aku jadik marshall lak aku nak berehat..

No comments: