AKTIVITI AKU

Wednesday, May 23, 2012

Mangga Harumanis dari Perlis..

salam semua..kali ni entry pun pasal makanan..kali ni pasal buah-buahan tempatan..semalam saya telah dipanggil oleh mak saya supaya singgah dirumah arwah kakak kat Puchong utk mengambil 1 kotak mangga harumanis..

mangga ni sangap sedap dan susah nak didapati..ni pun aku dapat dari kakak aku yg no 2 mama inda punya mak mertua yang belikan Harumanis  yang telah ditanam di Jabatan Pertanian Negeri Perlis..disebabkan mak mertua kakak aku ni dapat laa kami  ni merasa nikmatnya...Alhamdulillah

sebenornya dalam kotak ni ada 8 biji..dah rumah Glenpark ni semua hantu buah-buahan soo sekali ngap 4 biji..tu sekali hadap tu

fresh from farm...terbaik dari ladang..

ini laaa isi nya..macam mangga biasa tapi wangi nye Ya Allah sungguh harum seperti namanya harumanis..sedap giler...

No comments: