AKTIVITI AKU

Monday, November 14, 2011

Happy Birthday to Nyi..

wah lama gitu aku tak mengupdate blog ni..soo kerana lama tertinggal nye cerita2 sensasi ni..aku mengimbas kembali detik2 yang berlaku sepanjang peninggalan aku hehehehe..

pertama ni birthday bapak aku Tuan Haji Hasshim Bin Othman..

Happy Birthday Nyi..


Nyi..surprise..


ok tiup...


menu makanan malam ni adalah grilled apa saja...soo apa saja semua digrill


tiup lagi tu..maklum time ni ada 4 org cucu..soo 4 kali kena blow candle tu..kalau tak mau tarik muka masam semua cucu..


yang si kecik pun nak jugak follow..tunggu dia dapat kaki ajer tu


acara memotong pun sama laa mcm acara blow candle tu..setiap cucu nak potong sendiri setiap bahagian dia..


kek birthday Nyi...Strawberry Tart..giler sedap tau fresh cream ajer dlm tu perghhh menjilat jari tu...
beli di kedai kek laa mana lagi

kedai kek : RT Bakery SS 15



No comments: