AKTIVITI AKU

Thursday, November 17, 2011

2nd Treatment at Mayfair

salam..semalam baru aku berkesempatan untuk melunaskan hutang aku..2nd treatment at Mayfair..16 Nov 2011 pukul 12pm walaupun aku terlambat skit maklum laa melayan peminat-peminat setia aku untuk di "Rasuah" sebelum aku mendapat kelulusan keluar dari rumah dengan selesa dan aman..

seperti biasa aku dipow dan kali ni aku tak mau berlaku lagi macam dulu tak ambil sebarang makanan before the treatment so..aku sudah beli itu Nasik Lemak daging rendang satu akak...hehhehehe

sesampai nye aku di Mayfair macam biasa akan ditimbang..

Tinggi aku = 167cm

1st Treatment = 91.6kg

2nd Treatment = 93.4kg


amik kau...macam mana aku leh naik balik ni??? uwaaaa... kalau dulu berat aku 9 bulan mengandung 92kg now???? aku tak mengandung pun berat yang sama..apa kejadah nye..ni mesti penangan time raya korban aritu..aku dok belasah santan..daging, telur burung puyoh dan sebagainye hehehehehehhe..

disebabkan ini aku telah tergadai RM399 utk 5 sesi wrapping hot chilli and 5 sesi Hot Blanket dengan diaorg cehhhh...azam aku tak berapa kuat kerana diaorg memujuk lebih kuat dari keimanan aku cehhhhh...

aku telah diberi 1 cream slimming (bau dia sedap dan tak panas) dan 1 kertas with time table inside..dia suh aku tulis segala apa aku makan bermula dari 16 Nov hingga 24 nov..alamak aku baru nak makan kuah lodeh dgn sambal kacang lagi..mcm mana ni???????????

apa2 pun aku tetap kena kuruskan badan..SUDAH MELAMPAUI BATAS... 

No comments: