AKTIVITI AKU

Friday, November 4, 2011

1st time slimming center

yes...this is my 1st time...i bagging to my hubby "if u want to see me slim, send me to slimming center loo"  and yes..now he bought me 1 coupon to slimming center..

the coupon consist of 3 times visit which is including 5 session
1. Vibe Kinetic: burns up to 500 calories within 10 minutes.
2. Slim Master Pro: breaks stubborn fat, equivalent of liposuction of 125mg of fat.
3. Energy Point Contour: detoxifies lymph systems and improves metabolism.
4. Draining Clay: reduces water retention and compacts fluid pockets
5. Full-body Chilli CLA Program and heat circulation: stimulates decomposition and excretion of fat and cellulite.

after all the session..pening2 ala ting tong jugak laa darah berjalan..kemudian ok..soo 1 done another 2 mores to go..as usual bila dah masuk slimming center ni macam-macam laa diaorg ni mengoffer..ni laa 1 time offer laa, only today jer laa price offer dia..aku pun dah memula nak tergugat jugak iman tu tapi aku tahan jugak..

giler memula lepas consultation tu dia timbang dan ukur bagai..lepas tu dia kata aku perlukan lagi 20 session to get the result..20 session tu cuma ada 3 benda dia buat..1. Vibe kinetic tu only 1 part, 2. wrapping 3. hot blanket..harga aku tanya RM9000...perghhhh time tu aku dah ckp aku takde duit kena discuss with my husband 1st..then dia kata ok kejap dia bincang dengan manager dia..kemudian dia dtg dengan offer yg baru tambah 10 lagi session free..aku tolak lagi kemudian dia ckp ok laa dia bagi yg paling budget 5 session cuma wrapping n hot blanket ajer RM399..pun aku tolak jugak..

macam- macam laa dia ni ckp "kita lawa tuk suami", "suami suka tengok kita kurus lawa"..bole tak kalau aku tanya kau "suami suka tak kita banyak hutang dan menambahkan hutang?" confirmed laki semua lari kalau kita banyak hutang..biar gemuk or tak lawa janji takde hutang sbb itu semua ketentuan Ilahi.. sorry babe kalau laki aku dah tak suka aku kerana bentuk badan aku..aku terima dengan redha dari aku nak menambahkan hutang piutang yang membebankan aku dimasa akan datang nanti...nanti ko ker yang akan tolong aku bila nama aku dah terkenal dengan bank2, mahkamah, lawyer2, bangkrap masuk paper perghhh tak sanggup aku..
sekian saja yaa

No comments: