AKTIVITI AKU

Monday, November 14, 2011

Happy 4th Birthday Airil Zamir (5-11-2011)

another birthday lagi..kali ni birthday Airil Zamir yang ke 4 tahun...tahun depan nak sekolah bang, belajar bebaik ok..

soo birthday kali ni agak meriah sbb adik dia erdina bean sudah semakin pandai dan advance lagi..siap bukak kan youtube lagu happy birthday khas tuk abang dia (ya korang tak caya ya)..anak aku si erdina yang 2 tahun tu sudah pandai mengunakan ipad2..sbb dia saja  yang dapat pegang..kami hanya tengok ajer..setiap hari view youtube, youtube, youtube dan youtube..bahaya..bahaya betui anak2 skang...

back to the story ya..aku nak bagitau yang kali ni birthday abang dia Airil zamir yang ke 4 ni..mummy ingin melihat anak2 mummy belajar bersungguh-sungguh dan menjadi anak yang soleh..Amin..


kek birthday boy..kerana suka coklat dan strawberry..


anak dara aku tu kepoh..org suh amik gambar ada jer dia..soo nampak laa tangan aku tu nak menolak kepala dia suh tengok kamera..ishhh budak ni hahhahahah


tengok abang mengalah duduk tepi..muka anak dara tu dah masam mencuka


ni masa dia kelam kabut nak tiup lilin..


ni dia bawak kawan dia tu menyanyi sekali..hah nampak tak..siap hafal tu apa yang dia sebut waktu last tu "sayang, sayang..sayanggg sayangggggg sayang" amik kau


potong kek tu..


ehh apasal kawan stop menyanyi tu..tak puas ati time makan pun nka suruh kawan menyanyikan tuk dia...

No comments: