AKTIVITI AKU

Monday, October 24, 2011

maid aku lari..

As Salam,

kali ni selepas balik bercuti aku digemparkan dengan berita lagi hebat..maid aka bibik aku lari..apa bole aku buat dan cakap..kita layan dia baik anggap dia mcm keluarga tapi ini yang dia pulangkan..

takpe aku berdoa kepada ALLAH semoga dia dapat balasan dengan apa yang dia buat menipu orang sana sini..tak berakidah lansung nye bibik..

tapi bila maid aku takde ya ALLAH heaven nye rasa duduk dalam rumah sendiri yang tenang dan aman..rumah aku jadi sebersih2 nya..memang aku tak nafikan maid aku ni seburuk-buruk yang aku dpt tapi aku malas aa nak ceta lebih janji ada org jaga anak-anak aku tu pun sudah cukup memadai...

soo pekerjaan aku skang mop rumah, gosok baju dan sebagai nye sementara diwaktu siang aku bekerja seperti org biasa.."super Bionik mummy"...

No comments: