AKTIVITI AKU

Monday, September 12, 2011

old time favorite drama - The Cave of The Golden Rose

haaaa korang pernah dengar tak cerita ni? ni cerita favorite aku masa kecik2 dulu..kecik tu takde laa kecik mana dah sekolah menegah pun...as usual aku suka ceta-ceta yang mengarut ni...

apa yang menyebabkan aku suka menonton ceta ni kerana..episod pertama aku tengok pelakon lelaki dia ensem si Ramouldo tu..after dah follow cerita tu rupanya dipertengahan episod tu nanti korang akan jumpa lagi mamat yg pada aku lagi ensem dan ganas..auuuummmm Tarabas...

he so cool and sweet..oh Tarabas we meet up again..i'm already grown up so do you wanna date with me? hahahahhaha

oh kalau korang nak nonton ceta ni dia ditayangkan balik di TV9 pukul 10mlm hari sabtu..kalau tak dpt tengok..bole tengok kat YouTube yaa...hehehehehe jom lagi

No comments: