AKTIVITI AKU

Monday, September 12, 2011

27 August 2011 - Sebelum Hari raya..berbuka puasa di JOHOR

sabtu pagi mcm biasa laa kan kalau nak balik JB aku ler yg bangun awal, bersiap awal dan sebagai nye...bangun awal2 pun last2 bertolak dari rumah kul 12 lebih gak..sesampai di JB kul 6 lebih..bersiap-siap terus ker Pantai Lido pekena Ikan Bakar Tip Top...ikan bakar terbaikkkk giler sedap...

Ikan Bakar Tip Top
jalan sg Chat

tak caya marilaaa tonton gambar yang sedia ada ini hehehehhe (bahaya kepada orang yang sedang berpuasa..takut tak tahan godaan hehheheehehe)


Ni ABC dia dan jugak chee kang sejuk


ni Chee Kang Panas..aku punya


ni pulak fav aku chakoi bakar...sedap giler cuma malam tu kurang plak sebab keras skit tapi apa-apa pun still licin


Sotong Kangkung..mak aku suka


ini adalah ikan pari bakar...yang sedang nak diratah tu ikan sebelah..sedapppp


ikan pari bakar lagi


ni close up ikan bakar..ikan sebelah nama nya


Erdina dgn daddy dia...dapat air batu senyap laa minah ni duduk molek ajer


yang ni pasangan tak tau nak ckp..melekat berdua ajer...


ni pun sama dimana ada zamir disitu ada kakak....
dan dimana ada kakak disitu ada zamir...


ini pulak budak tengah merajuk..si kakak kena marah dengan daddy dia sbb main makanan..baik sungguh jadik nyee..PATUNG


ni dari side tepi..montel nye pipi... 


ni pulak dari bawah meja...bersungguh mama ejad dia amik gambar sbb sungguh cute time ni dia...hahahhahahhaa


yang ni adik dina..bersungguh makan kannnn

No comments: