AKTIVITI AKU

Wednesday, September 14, 2011

13 Sept - trip ker Melaka ..menziarah cousin

hehehhe dikesempatan ini aku memenuhi ruang masa aku dengan travel ker Melaka...tah rasa nak berjalan soo aku ckp dgn mak bapak aku jom pi Melaka..diaorg pun apa lagi maklum laa dah ada driver mengoper diri hehehehhee,,,

so aku pun bertolak dari rumah menjemput mereka di Puchong..pukul 2pm bertolak ker Melaka...Ya Allah dari puchong tu cuaca panas sungguh sampai ker pedas/linggi..masuk Melaka jer cuaca dah mulai mendung dan sejuk ajer..(mcm ni selatan kan sentiasa sejuk dan dirahmati hehehhehehe)

ok back to the story...aku gi melawat cousin aku yg xcident motor..kesian dia berseret muka tu nasib takde yang patah-patah..aduhai dah laa nak naik pelamin bulan 12 ni harap sempat sembuh yaa abang...

No comments: