AKTIVITI AKU

Wednesday, August 24, 2011

24 Aug 2011 - Puasa (24) SALAM TAKZIAH

As Salam..pagi ni dapat SMS dari my dad yg kawan my mom kat johor yg sakit seperti arwah my sis telah kembali ke rahmatullah. Arwah adalah seorang ibu kepada kawan sekolah aku jugak dulu bernama Netty Aktar ( tah apa ceta laa ko skang)..

sayu hati bila mendengar sbb time ni teringatkan arwah kakak aku pulak..kebetulan kawan my mom ni dah laa sakit yang sama dan treatment pun kat Hospital Ampang sama tempat arwah kakak aku dulu.. ramai kawan2 my mom suruh dia gi melawat tapi mintak maaf laa sbb my mom tak bole nak jejakkan kaki dia ker Hospital tu..sbb dia kata dia belum ada kekuatan utk ker sana hinggakan kekadang aku bawak jalan sampai ker jalan Ampang tu dia dah sayu hati..

tinggal 7  hari lagi nak beraya, lepas tu kehilangan orang yang tersayang amat memilukan walaupun kita tau keadaan dia..diharap kepada keluarga arwah tabah menghadapi dugaan.sentiasa laa doakan mereka yang telah pergi ditempat2 yang soleh.

perginya seorang lagi pesakit Leukimea

No comments: