AKTIVITI AKU

Tuesday, August 14, 2012

PD lg..Hotel Selesa

Iya PD lagi..dan Hotel selesa lagi..aku kan pelangan setia diaorg..semua dah kenal anak2 aku dah..dah macam kondo pulak kitaorg buat hotel ni hahahha...ramai org ckp setahun berapa kali dah ko gi PD, Asyik PD ajer...semua soklan2 tu aku jawap sbb itu yang paling dekat, anak2 nak main pantai dan kolam, laki aku malas nak drive jejauh..

tapi kali ni diaorg kasik bilik yang besar.. bilik Suite..kitaorg belasah ajer laa..sbb alang2 dah sampai takkan nak balik kot kesian budak2 ni...harga diaorg bagi RM400++..membazir pada aku tapi apa nak buat en zam nak banje kihkihkihkih..

trip ni sebelum berpuasa aritu yaaa...maklum laa tak sempat nak menghupdate...


ni ruang tamu dia...


ni pulak katil dia...Queen + single..


ni budak2 yang menetap di hotel selesa tu...anak aku ler ni..sbb cuaca panas diaorg main kat pasir atas sekali

Published with Blogger-droid v2.0.6.
ni acara malam karok jalanan...hahahha en zam tu tetiba suka karok..eemmmmm

No comments: