AKTIVITI AKU

Tuesday, August 14, 2012

LAMA MEMBISU

Salam,

kabare? hahaha apa khabar semua?? mesti tertanya2 mana daku pergi senyap membisu kan..maklum laa makcik ni busy..lepas berhanti dari Microsoft tu terus jadi surirumah sepanjang 2 minggu lepas tu join masuk co baru tak sempat nak buat apa dok belajar benda baru..

yes its new thing for me, before this semua hal pasal computer,laptop and software now aku bergelumang dalam industri yang tak pernah aku join lagi iaitu engineering oil and gas.. perghh dengar mcm sedap ajer bunyi tapi tunggu aje laaa...

sejak aku join co baru 16 July aritu..aku sentiasa balik lambat tapi tak laa selambat macam kat Microsoft dulu.. selambat aku pun still nampak matahari lagi laaa...bole ler aku ronda2 dgn scoot aku tu...

scoot cik putih aku

banyak benda aku nak bercerita dan gambar2 pun banyak dah ni kan..masakan lagi laaa..insyallah ada masa nanti akan ku update lagi...

eemmm di bulan yang mulia ini..aku mohon ampun dan maaf kepada sesiapa yang terasa hati dengan aku..minta maaf ya semua semoga kita hadapi bulan Ramadhan dengan lebih berkat..Amin

No comments: