AKTIVITI AKU

Tuesday, August 14, 2012

majlis berbuka puasa d'haja

pada Hari sabtu 18 Aug 2012.. dapat jemputan berbuka puasa bersama tudung D'Haja..dapat 3 tiket ker Majlis berbuka puasa ni..nak tau macam mana hah kena laa beli tudung D'Haja ni... mak, adik aku shopping tudung sampai dekat RM1000 kat sini ajer..aku pun dengor mcm nak pengsan..

so aku pun pegi laa kat butik dia kat Seksyen 7 shah alam tu...ingat nak beli tudung jugak dapat ler satu ajer ..itu yang termampu ku beli..harga tudung2 dia ni dalam lingkungan RM90 hingga ker RM400 sehelai tudung ok...duta tudung dia pulak si Irma Hasmi, Yatt dan Anne Ngasri..so korang tau laa tudung yang diaorg pergaya kan tu berharga RM379 sehelai ok...

ok back to majlis berbuka puasa ni..aku pilih duduk belakang sekali dekat dengan pintu keluar hahaha sbb ingat tak nak laa nak tunggu majlis tu sampai abis semeja pulak dengan wartawan majalah soo berbual tu kena ada batasan laa takut kang kuar majalah aku pulak hehehhe perasan..perghhh mau masak bontot karang duduk..so masa majlis tu ada laa Irma Hasmi dgn Husband dia, Yatt dengan anak dia dan Anne Ngasri dengan boyfriends dia Aliff Aziz..and he perform that night..aku ada amik video dia nanti bila rajin aku upload ehhh..





Published with Blogger-droid v2.0.6

by the way tudung yang aku pakai time Majlis ni bukan tudung d'Haja ya..tu tudung murah skit ajer dari dia..bergambar dengan artis adik aku jer la yang tergila2 kan..dapat ler dia bergambar dengan Yatt dan Anne Ngasri..
giler kurus2 korang ni..terkedu aku kejap..cis aku kena kuruskan jugak ni anak 3 macam anak dara lagi tu perghhh tak leh jadi..

No comments: