AKTIVITI AKU

Monday, March 5, 2012

ditinggalkan 3D 2N oleh "bantal busyuk"

salam setia semua...

ni cerita sedih, geram, rindu pada bantal busyuk aku...ehh ada aku sebut rindu ker hahahhaa...
ceta ni begini..bantal busyuk saya ini telah menguruskan training tuk client dia..hari training nye 2, 3 dan 4 march 2012..so bermakna selama itu laa aku tido tanpa berbantal busyukku...

tapi masalahnye disini..en bantal busyuk aku ni..seminggu sebelum kejadian nye dia pergi training tu setiap malam laa takdok rumah dok meeting sana sini, balik rumah budak2 dah tido..gebang orang kata hahahhaa...soo sudahnya ada laa yang mengkomplem..terutama si abang zamir ni hah siap ckp "huh amir tak nak tido dengan daddy, amir tak nak kawan daddy, amir nak tido dengan mummy ajer" dan bermacam2 lagi laa ayat2 duka cita dia terhadap bantal busyuk aku tu a.k.a daddy dia...

aku cuma bole ckp daddy work tapi bebudak kan dia ikut suka hati diaorg ajer... aku takdok ajar ckp2 mcm tu..bebudak ni sendiri yang pandai..so tinggal laa kami 3 beranak dirumah tido tanpa "BANTAL BUSYUK...

sekian cerita sedih ini...

No comments: