AKTIVITI AKU

Monday, March 5, 2012

bermalam di Subang house

ok sambung aktivit weekend...

sabtu tu lepas dah abis repair pasang paip kat veranda atas..aku ker service keta jap..terus balik siap2..kami pun 3 beranak telah bercuti ker subang house..

mcm biasa..beli makanan siap2 sbb malas dh nak keluar..soo aku beli 5 biji pizza dondai bakery dan 4 keow teow goreng kering..amikkau..sampai chef hafizi a.k.a abang dondai tu ckp ni kompom tak masak ni...hehehhe bang2 saya mana masak nanti jari jemari saya kasaq..hehehhee yer laa tu walhal siang tu penat dah aku memasak spagethi olio, ayam, daging dan kambing panggang..penat tau...

selepas barang2 semua dah siap shoooo terus ker subang house dan bermalam disitu..zamir selepas dipujuk baaru dia nak ..kalau tidak dia ckp "amir nak tido rumah amir ajer"..amikkau..

rumahku syurga ku pada dia dh skang hahahahhaa

No comments: