AKTIVITI AKU

Monday, March 5, 2012

1 march 2012..kelam kabut

kelam kabut aku dapat BBM dari adik aku yang mengatakan Dik Bean mata merah sangat dan badan panas..aku dah budget ni confirmed kena panas dalam ni...

aku yang dari opis ni..terus berdesup balik rumah..dengan hanya bertemankan Myvi Putih aku aku tekan minyak toksah ckp..jalan yang 60km/h aku lenjang 120km/h dan seterusnya sehinggakan aku hanya mengambil masa selama 1/2jam ajer dari KLCC ker Shah Alam...

yang cilok sana sini tu toksah ckp laa abis semua drift aku gunakan...perghhh takde pikir diri sendiri dah yang aku pikir mesti cepat sampai rumah ajer...sesampai ajer dirumah zamir pun dah balik..soo dengan zamir2 sekali aku angkut ker klinik...

sampai ajer klinik kanak-kanak meghana, sekali adalaa kakak ni dia masuk dulu..sekali aik 10 min tak kuar 15 min tak kuar..yang aku dengar dok hilai tawa dia dalam bilik doc tu..alooo hai kakak kalau mau simbang ker apa ker jangan time2 gini laaa...doktor tu nanti lunch hour dia dari kul 1sampai 6ptg nanti..hah ko pi laa lepak sembang dengan dia time tu...

aku muka dah sendat time tu..maklum laa kat luar cuaca mak datok..kering kotang kepanasan kat dalam pun ko nak buat panas ker???..nasib laa lepas tu dia kuar..and then aku masuk..dik bean terus duduk sebelah doktor..aku duduk sebelah dia tengok...apa doc suh semua dia follow eemm dah tak takut doc ler pulak budak ni...tapi ok laa

so keputusan nye..dik bean ni bukan sakit mata tapi..mata dia merah disebabkan punca2 seperti hidung tersumbang, tekak merah, telingga berdengung dan sebagai nye..so doc suh aku beli eyemo tuk reda kan kemerahan dia...

itu ajer laa skang dah tak merah dah.

No comments: