AKTIVITI AKU

Wednesday, August 18, 2010

Berbuka Bersama Dayang Nurfaizah dan Anak2 Yatim oleh VPI

Balik kerja aku terus ker Restoran Bangsar Seafood at One Bangsar (one of the anak syarikat kami) menyerikan menyibukkan diri dalam sesi berbuka puasa bersama Dayang Nurfaizah dan anak-anak Yatim.

antara anak-anak yatim yang datang dari ASRAMA BAITUL UMMAH, PUSAT PERTUTURAN KIU dan PDK SELAYANG.

masa tu sampai jer terus azan apa lagi artis2 semua tak dipandang..yang dipandang makanan can minuman jer dulu...dah kenyang baru ler aku perasan ada Dayang, HMC Phlow dan siapa lagi ehhh..

ni dia restoran nye..aku sebagai staff kalau nak makan bole laa dapat discount tapi tak nak aku..naik muak makanan dia sbb setiap kali event jer mesti depa ni yg masak or kaat sini jer laa eventnye....

di depan pintu masuk, poster dayang

Dayang sampai ker table kami...aku biasa aa taiko kena duduk kihkihkih sorry babe (by the way gambar aku, ina, puteh keluar kat Mstar cuma kak lin jer nampak rambut..sorry ya kak lin..gambar tak muat time tu gamaknye)

this picture membuatkan aku semangat tuk menguruskan tang perut aku tu..macam preggy lagi ampess
aku bersama wawa n dayang (dlm gambar jer laa)...
Group VPI (time ni aku ngaku ler aku VPI lepas ni aku ngaku aku REGALIA balik)
ngantuk dah ker sampai pejam mata aku...

aku bersama Big BOss..Dato' Shaik Aqmal..(shaik sorry bukan i tak kenal u tp u look soo different now, more thin and less hair..sorry shaik dont cut my bonus if have...*wink)

No comments: