AKTIVITI AKU

Tuesday, June 22, 2010

weekend - part 2 Sunday

yeayyyyyyyy... as promised to Aliff nak tengok movie and sudah niat nak bawak airil jugak..so we all had a trip ker Putra perdana..dimana aliff tinggal...Airil n Erdina pack up jommmmmmmmm...

soo sampai jer kat umah Aliff..aliff takde gi ikut daddy dia pi jenjalan..lama gak menunggu ingat dah tak jadik dah..sekali kul 3 aliff balik terus masuk lari ker mama ejad and ask " dah pergi ker..dah pergi ker?" soo aku jawap belum lagi tunggu aliff..terus dia siap ajak airil masuk dalam kereta...
sampai di summit aku dah ckp awal2 kat Aliff kalau tak dapat tiket we will come again later..dia ok..Alhamdulillah akhir nya setelah beratur panjang..dapat tiket..soo aku pilih kat tengah depan skit laa soo tak payah laa nak panjat tinggi2 budak ni..karang ada yg aku kena dokong..
yahoooooo toy story3...here i come
ni dia tiket untuk aliff, airil, mama ejad and mak ucu...what mak ucu pun nak itut?? yaa mak ucu pun nak itut...
ok boys..lets take a picture..say cheeseeeeee..si airil tu cheese jugak tapi mata dia tu ker kiri perasan tak..sbb apa tau..sbb dia dh terpikat kat kedai mainan sebelah tu..lepas amik gambar jer dia berlari masuk ke kedai tu ampess..nasib aku tak layan sooo save money skit...hehehehhe
airil cheese..time ni menunggu..sampai kul 5pm dpt tiket kul 7..rileks aaaa tunggu
aliff time ni dia dh meragam skit sbb lambat kena tunggu..tapi nasib kita pujuk2 dia mood ok..sebenarnye bukan apa dia ni dah ngantuk sbb 1 hari berjalan dan penat ler tu...
cuma masa dalam movie tu rasa sedih skit sbb teringatkan arwah..aliff as usual dia suka tarik tangan arwah sambil nyonyot..tapi tangan aku dia cuma usap2 jer..kesian aliff

No comments: