AKTIVITI AKU

Wednesday, February 23, 2011

new update

السلام عليكم

mengimbas kembali cerita di sebali tarikh pada diri aku

14 February 2011..orang lain dok sibuk laa menyambut Valentine day, semua jumpa wish valentine day, tak kurang bagi bunga, cokelat, kad dan sebagainya laa..

tapi pada diri aku apa yang terjadi di hari 14 February 2011 paling aku akan ingat sampai bila2 kerana aku telah menerima sepucuk surat yang amat berat kandungan nya dari pihak tertentu..aku dibuang tanpa hala tuju, ini yang dikatakan habis madu sepah dibuang..kurang ajar kamu!! hehehehhe..(teringin nak guna ayat tu)..

korang jangan laa terkejut beruk kerana aku terima surat tu pun dengan penuh hati yang gembira dan syukur kepada ALLAH kerana sudah lama jugak aku menantikan surat tu..Ya ALLAH maha berkuasa lagi Maha penyayang..kerana setelah terima nya aku surat yang pertama tadi..aku jugak telah menerima satu lagi pucuk surat yang.Ya ALLAH...bole terlonjak2 aku melompat2 menangis kegembiraan dan kesyukuran..

ini laa dinamakan rezeki datang Dari ALLAH bukan dari KAMU, Kamu dan kamu heheheheheh..

SYUKRAN YA ALLAH..
ALHAMDULILLAH.......

No comments: