AKTIVITI AKU

Wednesday, February 23, 2011

Airil Zamir joins Alimkids @ USJ Taipan

ya, airil zamir dah memasuki alam persekolahan..tapi bukan sekolah kindergarden laa cuma playschool jer..every saturday 1 hour class..ok laa

nak harapkan more than 1 hour aku rasa aku yang pengsan..tak reti nak tumpu kan perhatian..asyik nak main jer..takpe laa janji aku dah jalankan tugas ku menghantar dia ker sosial place skit...

look fun and exciting class..ada singing, dacing dan art tau..perlajaran berpandukan Khalifah sedikit sebanyak reti laa baca doa skit..

ni time parachute... 


ni time dah last ler..maklum laa time class aku busy nak melayan takde masa nak amik gambar sgt pun..
soo time last ni diaorg kena line up for souviner from teacher..cop mohor hahahhaha happy diaorg

 belajar bersabar ya anak-anak

dah dapat cop sila pergi pantry for refreshment..drink and biscuit.. 


time ni abang airil tengah buat cop..salah amik angle dah tak nampak muka abang


time makan ni..org yang paling tak pernah tinggal ialah..Hannah Qalilah..sudah2 ler makan kak oiiii


ok ini gambar yang dia dapat Tshirt...soo setiap kali kelas kena pakai tshirt ni yaaa...

ensem tak anak lelaki saya..

No comments: