AKTIVITI AKU

Thursday, February 7, 2019

ASSALAMUALAIKUM SEMUA SELAMAT TAHUN BARU 2019

Bismillah..

Ya Allah lama nya aku meninggalkan blog aku ni.. Insha Allah di masa kelapangan ni saya akan update and aktif balik blog ni.. saya akan share segala percutian dan perbelanjaan semasa disana untuk rujukan bukan untuk menunjuk ya..

sebab saya tahu, saya dulu susah betul nak gi travel sebab asyik dok pikir takde duit jer.. rupanya tak perlu pun duit yang banyak untuk travel. bila sekali saya dah buat dan dh pandai manage perbelanjaan saya sebelum, semasa dan sesudah travel baru laa saya tahu.. apa yang patut, apa yang perlu dan apa yang tak penting.

jadi cita2 saya nak travel tu akhirnya tercapai, bermula dari tahun 2017. bila anak2 saya dah besar dan bole ditinggalkan. mereka semua sudah pandai siapkan baju sendiri, kemas beg dan segala keperluan mereka itu yang membuat kan mak dia ni makin semangat untuk meneruskan cita2 nya.

Cuma satu jer ku berdoa pada mu Ya Allah, Sihatkan lah diri ku ini, murahkan rezeki ku ini dan permudahkan segala urusan2 ku ini..aku pohon kepada mu ya Allah.

sekian nanti saya mulakan dengan 1st travel SOLO saya dia tahun 2017 dan kemudian seterus nya laa ya..

No comments: