AKTIVITI AKU

Friday, October 4, 2013

TRIP TO LANGKAWI 8-10 SEPT 2013



LANGKAWI HERE I COME....

cita-citaku menjadi orang kaya hey...
hehehe cita-citaku adalah nak bawak anak2 aku yang masih comel2 ni naik kapal terbang..akhir nya tercapai jua pada 8-10 September 2013. yaaahooooooo

terima kasih jugak pada company mummy bg bonus so tercapai laa jua impian nak bawak si comel2 ni niki belon..hahhaha punya laa excited tapi of course yang paling gedik excited yer laa mummy dia,..hahaha ya udah lama tidak naik kapal terbang since depa ni keluar so means dah mau 7 or 8 tahun laaa gitu...

lagi satu sbb nak ker langkawi apa lagiii.shopping lerr....yahooooo..tapi actually first plan is nak bawak mereka2 ni ker kawasan2 yang famous laa mcm telaga tujuh, naik kabel car, tgk beras hitam, gajah, dan sebagai nya tapi kesemua itu tidak dapat dipenuhi sebab masa terlalu singkat..

so yang dapat pergi ialah..idamansuri, hj Ismail dan coco valley jer..apa tu?/ itu laa tempat2 shopping beli tefal, vision, correlle dan corningware dan jugak apa2 laa termasuk coklat...giler memang giler aaaa.. 

ni budak buat lawak spontan..

ni diruang menunggu..excited giler laa

2 comments:

alys said...

Ejad..bestnyer aku pun teringin nak bawak ank2 kesana...aku pun lama x jln jejauh gn ank2 aku ni..hehhe update lg ler psl trip ni..

ezzerules said...

Aku beli ticket promo Air Asia Ema..cuma RM300 for 4 of us..giler aku grab jer laa bila lg nk dpt that price.. tapi timing not that good..hujan saja so susah nk ber jln