AKTIVITI AKU

Tuesday, April 3, 2012

oo oo balik kampung - Kedah 10-13 March 2012

yea..balik kampung mana2 skang kena rekod sbb ada laa seseorang yang suka melupakan hari yang dah berlaku termasuk aku jugak hehehehehe..soo dengan cari ini akan sentiasa diingati dan di kenangi..hahahah

ok percutian 4D 3N ker kedah adalah saja suka suki sbb katanya dah lama tak balik ke kampung halaman..kali ni tak diberitahu kepada sesiapa nak balik so kesudahan nye ada pulak kenduri kendara time tu..dengan aku yang tak bawak sepasang kurung nan biru ker, kelabu taik anjing ker, hitam sitompok manis ker..aku redah jugak pakai jeans and nasib aku bawak baju labuh and tudung sebagai bekalan...

ok selepas balik dari kenduri dengan cuaca yang PANAS terik..maklumlaa mak ni vogue tak biasa cuaca panas2 gini..so mak mencadangkan supaya berkelah sejuk laa sikit...kami pun ker tempat biasa laa laa

Zamir selepas mandi kelaparan dan kehausan

adik dina bean pun dah naik..kesejukkan

sungai dia yang tenang dan cetak bagus tuk bebudak

adik dina bean


ok both dah siap dan ready tuk balik rumah...

kat kedah ni itu ajer laa aktiviti nye pun sbb cuaca di sana panas kering yang YA ALLAH hanya dia saja yang tau..aku dengan dina bole mandi 3 4 kali tuk sejukkan badan..aircond dalam kereta pun tak rasa weiiii...

soo kali ni balik kedah kami sempat laa meround ker pekan Rabu (tk dpt turun sbb parking takde)..hanya sempat shopping kelambu moden, tuala dan beg sekolah diaorg...murah tu memang murah giler laaa...

No comments: