AKTIVITI AKU

Friday, December 17, 2010

birthday suria pada 16-10..

terlebih dahulu aku nak meminta maaf kepada tuan punya body yang menyambut birthday dia pada 16 oct aritu tp baru ni ler aku sempat mengupdate yaaa..mintak maaf ya soya...disebabkan aku sibuk tak sempat nak belikan apa2 tuk minah ni soo aku decide nak belanja dia mamam jer..(awas jangan makan banyak2 tau) hahahahha..soo akak kita ni teringin nak makan fatty crab apa lagi..

kami bersama-sama menerjah perjalanan yang sebenarnya tak laa sejuah mana tapi disebabkan malam tu malam yang eksotik ker benda tah perjalanan kami mengambil masa agak-agak bole sampai ker Johor laaa...teett tipu tak laa bole sampai ker johor pun sampai melaka tu aku percaya...hehehe

setelah sampai di fatty crab taman megah, kami pun mengorder laa makanan..soo aku sempat snap 1 pict sebelum kami semua menerjah masuk ke dalam mulut kami...menu malam ni ketam, nasik goreng dan chicken wings..cukup tak soya??

sedap tak?? hahahahha sedapkan

No comments: