AKTIVITI AKU

Tuesday, July 14, 2009

Cucu - Cucu Tok Shim

Ini dia muka2 cucu tok shim..masih kecil2..maklum laaa semua dapat lambat...sekali dapat berderet-deret mengikut tahun..



Sejarah cerita berkenaan dgn cucu tok shim ni bermula dari Alexander Aliff Haqim lahir pada 21 January 2006, di ikuti oleh Airil Zamir lahir pada 5 November 2007.



Kemudian lahir la pulak cucu no 3 Hannah Qhalillah yang lahir pada 25 february 2008 (selamat la kau celebrate befday 4 tahun sekali) selepas itu di ikuti oleh pasangan kembar tak seiras Emily Fara Merican dan Elisya Sara Merican yang lahir pada bulan 8 April 2008. setelah itu ada lagi kesinabungan cucu tok shim ni di tahun depan nye iaitu Airin Erdina yang lahir pada 13 May 2009.



soo bayangkan laaa kecik2 ni semua bila berkumpul bergaduh, menjerit, menyanyi, berjoget dan macam2 lagi kecoh dah rumah tok shim tu yg selama ni senyap sunyi jer...bayangkan raya tahun 2009 ni..raya turn di JOHOR BAHRU..takut jiran2 tok shim lari lak sebab tengok cucu2 tok shim ramai masih kecik2 lagi..takut kena mintak duit raya..kihkihkhkih

apa2 pun pasti tahun ni meriah dan gamat diselang seli dgn Barney...Mr sun..sun...Mr golden sun please shine on mee....



No comments: