AKTIVITI AKU

Sunday, March 15, 2009

my weekend...swimming with the chicks at KGSAS

Hai Semua,

weekend yg memenatkan..melayan kerenah all the chick ajak pi swimming...soo im the one ensome boy in the Hj Hasshim cucu soo i need to take care all the sister...apa nak buat pesanan tuan Hj suh jaga adik2 ni..terpaksa la melayan kerenah depa nk pi swimming...

soo ini laa some of the picture at KGSAS..

me with daddy...macho tak i....

oh no daddy...no plampung pleaseeeee..

ohhh gosh see, all the ladies are looking at me rite now...please daddy

please daddy let me out from this pelampung..pleaseeee....all the ladies are looking at me..

see i told you....hi sara i just testing this pelampung for kakak Fara...it look safety now she can use it..hehehheheheh

Hahahhaha nana q takut ker....hahahahhahaha


ok enough for me...mummy catch me please....

daddy bawak chick lak..amboiiiii curik line nampak

hai....i dah siap berpakaian.

eemmmm baju chick mana satu aku nak rembat ni....

No comments: