AKTIVITI AKU

Tuesday, September 23, 2008

Shopping Baju Raya

malam 22 sept tu jugak lepas tgk rumah. kami hantar airil ker rumah abg alip..abg alip jaga amer ehhh..

soo bermula la di Jalan TAR, jalan punya jalan banyak jugak baju aku tak kenan. yerla semua baju banyak lap lip lap lip..karang aku pakai kat kg semua org tengok..dah macam torchlight jer dari jauh..silau mata..org kalau nak mengata bukan reti jaga hati dan perasaan org, pakai main sound direct jer...

soo aku terus dan terus berjalan last2 jumpa jugak la yg less lip lap tu tapi still ada cuma sikit laa..harap2 jgn ada yg sound aku..kalau ada aku akan backhand kang..aku mood tarak baik skang tau...

sekali membeli...aku beli 2 pasang terus..sebab tahun lepas aku takde baju raya sebab perut aku dah buyut..tahun ni aku masih sempat laa pakai baju raya..sebab perut baru nak mula2 membuyut jer so still bole melaram lagi laa...

so end up...

mommy 2 pasang baju olen and baby pink
airil 2 pasang baju melayu olen and baby pink
daddy 1 pasang jer baju melayu olen + samping, yg pink tahun lepas dia dah beli

so SELAMAT HARI RAYA.....

No comments: